Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereoforumet Avdeling SØR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by InstallBay View Post
    Vil poengtere at samarbeidet mellom InstallBay Holding AS og InstallBay Sør som franchise avdeling ikke er endret. Det er endring av lokasjon for butikk som, i våre øyne, er hovedgrunn til forsinkelsen i åpningen.

    Om Odd Ove utdyper dette, om han finner det nødvendig.


    Må oppfordre alle dere sørlendingene til å gi gutta ei hånd, så de kommer igang så fort som mulig
    Takk Pål
    Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

    Comment


    • #32
      mye og fare med for tiden med nytt firma osv, men hyl ut om det er noe dere trengte hjelp med

      Pål: var du oppe hos dem for et par uker siden? syntes jeg så touranen din her på mosby

      Comment


      • #33
        bare si ifra hvis dere trenger noe hjelp ja stiller opp så lenge den forbanna bilradion her får litt konkurranse ingen problem.

        starta opp før helga?
        mvh Sindre Carlsen

        Comment


        • #34
          meg og neptyr har funnet ut en fin møteplass til å evt ha et treff som vil gi deg en del reklame og Odd Ove hvis vi tar et treff på åpninga di, er det interresangt?

          meg og golfnos er jo drevne på SMS-aksjoner (ref; årets siste streetmeet
          mvh Sindre Carlsen

          Comment


          • #35
            håper det ikke er denne helga i tilfelle skal en tur over dammen..

            Comment


            • #36
              Med SUPER-SPEED 2000 ULTRA FERJA FROM OUTER SPACE ?

              Jeg lo når de skulle ha fest for ferja

              "HALLELJUA! NY FERJE VI KAN SPY NED! "
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #37
                haha, sandefjord strømstad ferja.. hoho!

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=sicarlse;31637]meg og neptyr har funnet ut en fin møteplass til å evt ha et treff som vil gi deg en del reklame og Odd Ove hvis vi tar et treff på åpninga di, er det interresangt?

                  meg og golfnos er jo drevne på SMS-aksjoner (ref; årets siste streetmeet[/QUOTE]


                  hehe, har sendt sms de siste 4 årene jeg

                  Comment


                  • #39
                    jeg var VIP på superspeed jeg jobbet som elektriker da... fikk 250kr timen for å sitte ombord å drikke å spise gourmet mat
                    mvh Sindre Carlsen

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by sicarlse View Post
                      meg og neptyr har funnet ut en fin møteplass til å evt ha et treff som vil gi deg en del reklame og Odd Ove hvis vi tar et treff på åpninga di, er det interresangt?

                      meg og golfnos er jo drevne på SMS-aksjoner (ref; årets siste streetmeet
                      Har vært på fylla hele påsken så har vært litt fraværende Men skal si ifra her inne når åpningen nærmer seg. Det blir sannsynligvis første helgen etter 1. april.
                      Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                      Comment


                      • #41
                        knall!! .

                        Comment


                        • #42
                          du er ikke den eneste som har hatt en har påske

                          just let us know
                          mvh Sindre Carlsen

                          Comment


                          • #43
                            Da nærmer det seg iallefall åpning av Installbay Sør! Sorry tiden men det går sakte når man jobber fulltid som elektriker på dagen.
                            Butikken ligger i enden av Evje sentrum, rettere sagt Arendals-krysset som vi kaller det. For de som har vært der før er det gamle lokalene til Lyd- Og Bildeinstallasjon. Men åpningen er ennå litt uviss, forhåpentligvis til neste helg. Men lover ingenting

                            Bilder, (sorry rotet, men er litt kaotisk akkurat nå):








                            Vi har også litt garasjeplass, men går nok bare en bil om gangen om en skal ha litt arbeidsplass. Blir vel Saxoen min som førstebil inn her.


                            Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                            Comment


                            • #44
                              næh så knall da da er det ihvertfall fler som finner frem, og lettere å se fra veien

                              Comment


                              • #45
                                Pent

                                Har dere parkeringsplass med plass til en konk eller 2 på da?
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X